15.9.06

Adakah kulit menggambarkan isinya?

Mereka kata aku sombong.

Urrgh, mungkin mereka belum kenal aku.

Mereka kata aku serius.

Arrggh, nanti mereka tahu aku bagaimana.

Mereka takut nak tegur aku sebab dengan keseriusan muka aku dan kesombongan aku yang dikatanya tadi.

Percayalah! Aku tak sombong.

Muka aku aje serius tapi senyuman aku memang mahal. Sebab tu aku susah nak senyum. Tapi aku selalu senyum depan cermin dan di khalayak ramai. Kalaulah aku sombong macam mana plak aku boleh ngorat si dia yang kini dah jadi bidadariku. Takkanlah dia mengorat aku. Tanyalah dia. Tanyalah bidadariku. Tentulah dia kata aku peramah. Selalu mengajaknya ke ranjang! Ha ha.

3 comments:

Unknown said...

wah!! lain benar gaya penulisan kali ni...

dugongsenyum said...

talak sombong punyaaa ipoh mariiii hahahaha

rudy bluehikari said...

ala... mukan ipoh mali..tapi bagan datoh maliii... jawa jawa world basrie!