22.7.08

Mawar berduri

Gua satu grup dengan Sumartini lagi.

Ada bagusnya juga dengan grup dia ni...



Contohnya....

Gua dapat naik sampan percuma mengharungi sungai.

Gua dapat pinjam laporan EIA berbulan lamanya.

Dengan dua contoh ini gua rasa cukup.

Hanya kerana dia pandai PR dan memliki pipi yang gebu barangkali.
Wo, dia berupaya menjual aset yang dia miliki. Lagipun, cakapnya lembut sekali.


Owh Sumartini, kalau ada jodoh tak ke mana... Ini bukan gua yang lafaz.

Member gua yang melafazkan minta tak nak sambung. Nak putuslah tu. Sampai di sini sajalah hubungan kita. Misalnya dia kata begitu. Tapi, gua kira dia lebih memilih kata yang ada jodoh tu. Kalau kau yang membaca pun tak faham. Maknanya ada kebengapan yang tebal harus kau kikis. Owh, kau sudah kikis segala apa yang aku beri, senang saja kau kata begitu! (Selalu-selalu kau dengar begini)

Itupun setelah menerima banyak bunga mawar berduri dari Sumartini. Penghujung sekali, member gua dapat hok warna seputih salju. Hahaha! Durinya tajam menyucuk ke hati. Lalu terkulai layu. Aduyai...

Menitis air mata darah sekalipun, ia tak akan berlaku. Titik!
Kalau kau yang membaca pun tak faham. Maknanya ada kebengapan yang tebal harus kau kikis.

13 comments:

ladylikeme said...

kisah riwayat Sumartini ke nie????

ladylikeme said...

kisah riwayat Sumartini ke nie????

kamar hati said...

tu la pasai....lagi2 Sumarti...
dah tangkap cintan cintun ke ngan Sumarti??? (",) hihihihi....

Amiene Rev said...

Hayakallah...

Sumarti
di dalam hati
hingga mati

lynn saleh said...

hahahha..aku nak gelak. sbb aku tak paham cite ko.

jagoan said...

Keme,
Kadang-kadang komen dua kali baru paham kan???.

Ti,
Cemburu ke? Ahaks.

Rev,
Ha ha!

Lina aka Lin,
Maknanya ada kebengapan yg tebal harus kau kikis. Haha

blackpurple @ jowopinter said...

Sumartini itu pakai IC merah ke tok?

cikgooden said...

cinta putus di pertengahan jalan ke tok?...sadis sungguh nada dia...

jagoan said...

BP,
Sepatutnya ke Kaunter 8 untuk menanyakan hal ini. :)

Den,
Sepatutnya tekan butang C ye untuk urusan ini. :)

tasekM said...

jual aset yg dimiliki?

uisshhh....

Rajuna said...

environment impact assesment?

nak?!

jagoan said...

Rah,
Saya senyum.

Nax,
Gi JAS.

Sumartini Bte Mahadi said...

Blurr...tak faham.