30.7.08

Kempunan Ballack

Entri hari ini ditunda pada keesokannya.





"Saya bangga beberapa pemain Malaysia yang menunjukkan kesungguhan sepanjang permainan."

"Agak sukar untuk pemain saya beraksi di padang seperi ini. Pemain saya bermain secara berhati-hati kerana takut mengalami kecederaan."

Ayat lapik jurulatih Chelsea, Luis Phelipe Scolari yang dalam proses mempertajamkan Bahasa Inggerisnya.


Nota bulu kaki:
Jika mahu mempertajamkan bahasa.
Datanglah untuk berjumpa dengan penulis kebencian anda! Antologi Kacak-Jelita
KLIK SINI

6 comments:

kamar hati said...

uikssss..belapiknya dia...anak sapa la tu eek....hahahah...

sorry saya tak layan bola ni...hihiihih...

Anonymous said...

wo!

Sungguh Melayu. Cakap berlapik.

OP Zaharin said...

padang kita banyak kurap
keh keh

Danielle_Corleone said...

gua pun bangga mcm lu! hehee.

Unknown said...

scolari dah standy dah ayat2 tu..

Anonymous said...

Ti,
lambat laun akan layan juga bola lain. Percayalah!

Suparjo,
Cakap kena ada lapik!

Op,
Kurap itu gatel!

Leone,
Kebanggaan anda kebanggaan kami!

Bu,
Standy ke Standby. Gua syak Stand alone!