7.8.08

Makan dalam

Satu petang dalam perut kereta.

Awek saya yang jual mahal semasa saya mengorat dia, bertanya kepada saya. "Nak makan apa ari ni ye?"

"Makan dalam!" spontan saya jawab.

Awek saya yang jual mahal semasa saya mengorat dia, jeling saya. "Apa?! Makan Dalam??!" Awek saya yang jual mahal semasa saya mengorat dia, jawab sedikit terkejut.


Lama.


Kemudian. Saya jawab. "Iyela.. Makan dalam rumah. Hehehe.."

Awek saya yang jual mahal semasa saya mengorat dia membuat cubitan manja ke peha saya.

"Whoap! Whoap! Sabarla sayang.." Saya kata, sebab dia nak lakukan gigitan cinta pula.

"Kalau nak menang pertandingan tu, kita kena makan epal hijau. Bukan! Bukan epal hijau saja. Semua dah silap! Apa yang kita fokus pada kesihatan, bukannya untuk kurus." Klik sini.


Dua perenggan akhir saya merekacipta sendiri untuk menyedapkan cerita.

Erm.. Saya tak kata awek saya tu gemuk atau obes. Saya cuma kata, gelembung. Saya suka mana-mana bahagiannya yang gelembung. Sedap apa? Asalkan dia sihat. Tapi, kalau pinggangnya ramping lagi saya suka. Sedap sikit mata memandang. Senang sikit untuk dipeluk. Ikatan pelukan tangan kanan dan kiri saya bertemu. Jadi, saya cadangkan dia pakai corset. Pergh! Cadangan saya ditolak mentah-mentah. Kah kah kah!

4 comments:

kamar hati said...

uikssss...sensetif tu....

cikgooden said...

pakai korset...perlu disambung dua...ya..kena beli dua set...

teruskan atok...

Brader Black said...

Saya suka mana-mana bahagiannya yang gelembung

wo!

emeynoraship said...

'saya cuma kata gelembung'

wahahah!!.