30.8.08

Kita : apa yang kita pakai (part ix)

Ketika membuka pakaiannya, Delaila terpandang akan daging pejal lemak yang membengkak megah di dada dengan ditutupi oleh bra hitam triumph yang nipis buatannya. Dihadiahkan oleh Sunita pada hari lahirnya yang lepas. Satu set bersama seluar katuk jenis Graphic Lace Thong berwarna hitam juga.

Perlahan-lahan Delaila menanggalkan cangkuk bra yang berada di bahagian depan, maka tampaklah dua bongkah daging pejal lemak dihiasi kismis kemerahan itu. Itu juga yang menjadi idaman setiap lelaki di kolejnya. Idham Faris, Izzul Afiq, Mohd. Ghadaffi, Johari Johar dan Ahmad Zulkifli. Pelajar Cina pun meminatinya juga, lebih-lebih Bernard Chong dan Linden Wong. Termasuklah Chua Soi Gek.

Delaila berasa bangga melihat daging pejal lemak yang masih pejal membengkak itu sambil meramas-ramas perlahan dan menguis-nguis dengan jari jemarinya kismis di situ. Aah! Delaila mengerang. Dan mulutnya dibuka luas. Lalu, Delaila pun tunduk sambil melurut kain satinnya yang berwarna putih beserta seluar katuknya. Dia mencapai kain batik cap semut lalu menyarungkannya pada tubuhnya. Untuk siap-siap pergi mandi. Bersiap untuk berbuka. Usai berbuka, mahu ke masjid.

Selepas solat sunat terawih, ada kelas mengaji pula. Lepas kelas mengaji. Ada kerja sekolah yang perlu dilangsaikan. Esok, meneruskan ibadah puasa. Delaila punya tanggungjawab yang lebih besar dari itu. Dia seorang gadis yang boleh pakai. Bukan tak boleh pakai! Susah nak cari zaman sekarang ni. Gadis solehah! Delaila bukan seangkatan dengan Maria Ozawa.




.

1 comment:

AL-BIMA SAKTI said...

dia pakai apa yg dia nak pakai. dan dia buka apa yg dia rasa nak buka...

selama berpuasa dan berbuka puasa...