23.11.06

Surat yang belum terbalas

Aku jumpa ini. Surat dari kawan. Tulisan tangan. Macam cakar ayam. Sila baiki tulisan anda! Nak saja aku kata kat dia. Bagi memuaskan hati, aku taip semula tanpa melakukan sebarang penyuntingan dari yang asal untuk tatapan semua.

Dear ah tok & mahani (nek)

hai kawan, ni surat dari cucunda ni. apa khabar? saja-saja rindu dan nak kirim salam. eh, udah kahwin lah. tahniah banyak-banyak hari tu ada lah saya dapat kad jemputan, kirim sampai rumah. terharu betul saya rasa nak nangislah :). semoga sihat walafiat.

saya sekarang masih kerja di Kuching lah adalah selalu nampak ah tok cerita-cerita di sbp web. saya saja malas nak guna IT lah masih orang manual ni. rasa tulis surat mesra sikit ma... "aiyo ini macam ma...." Rasanya, lepas graduat sudah dekat 3 tahun lah. Masing-masing mengerja masa depan dan kejayaan dalam hidup ha.. gembira rasanya apabila seorang-seorang demi seorang menyampaikan berita gembira yang mereka nak kahwin ha. saya rasa bahawa alex tak dapat menghadiri majlis kahwin tapi, dlm hati turut gembira sebenarnya. Semoga ah tok dan nek juga bahagia dan mencapai apa-apa yang dihajati, eh bila nak beranak ni :) ada rancangan?

Saja rasa alex ini jarang berhubung/ contact balik kawan-kawan di semenanjung kadang-kala rasa bersalah jua, ha. tu talip dan jaja pun udah kahwin terasa gembira dengar tu. tapi, talip itu budak memang paling susah nak contact... Sham dan Toh Yean adalah saya selalu contact yang tinggal Talip aje (untuk budak Urban Design). Saya sekarang bekerja di sebuah syarikat Bumiputera (Melanau) dalam bidang perancangan dan landskap... erm, lepas graduat sampai sekarang, belum lagi nak tukar kerja... mungkin harap-harap akhir tahun ni ada peluang di tempat lain kot. ah tok dan mahani kerja kat mana?

Eh, lupalah nak kirim salam untuk anak kamu (kalau ada), juga lah. Hehehehe.

Jaga diri kamu berdua baik-baik kerana umur ah tok & nek semakin meningkatlah.

Alex Kee
7/6/2004
Budak SBP dulu-dulu..

*kalau free, bolehlah main contact-contact
alamat: 853 BDC, Lrg A1-C
Taman Satria, Stampin
93350 Kuching
hp : 016-8673643. 082-464721 (H). 082-460966 (O)
emel:
kkcalex11@hotmail.com




.

No comments: