20.11.06

Oi oi oi. Ini hadiah aku

Kau lihat ini. Aku ambil ini. Sebeg hadiah juara JURING II. Aku bagi kau jeles!

Ini baru cenderahati dari Ireland. Rantai kunci.


Ini buku dah lama dapat. Buku baru.


Ini buku baru. Baru saja dapat.


Ini buku baru lagi. Baru lagi dapat.


Ini buku baru lagi satu. Baru lagi satu buku. Bukan satu.



Ini baju baru. Baju baru belum dipakai. T-Shirt eksklusif.
Itulah hadiah-hadiah yang aku terima semasa GATH06 di Kelab Sultan Sulaiman, Kg. Baru, Kuala Lumpur. Hadiah Juara Juring2. Ada lagi hadiahnya. Ya, aku dapat wang tunai RM2,000 2,000 sen. Ada lagi. Ada lagi. Kau lihat saja.
Senarai semak tuntutan Blogger Terhebat:
wang tunai 2,000 sen[dah terima]
T-shirt eksklusif[dah terima]
Buku eksklusif[dah terima]
Domain eksklusif percuma selama setahun [belum terima]
VCD eksklusif filem Yasmin Ahmad bertandatangan beliau [belum terima]
Cenderamata eksklusif dari Ireland


No comments: