13.2.07

Kemiripan

Hasil 1

Hasil 2

Hasil 3

Saja suka-suka (dapat link dari M. Shah). Tiga foto berlainan dicuba untuk melihat kemiripan muka saya dengan selebriti antarabangsa. Daripada tiga keputusan tersebut, semuanya mengeluarkan hasil yang berbeza-beza. Pelik saya. Baiklah, kita ambil peratusan yang tertinggi. Hasil 1; muka saya mirip Brandon Lee (74%). Hasil 2; muka saya mirip Gary Cooper (73%). Hasil 3; muka saya mirip Marcus Schenkenberg (61%). Barangkali kacukan ketiga-tiga artis ini jadilah acuan wajah saya. Wuiks! Kalau gitu saya berdarah kacukan Hong Kong, Itali dan Perancis. Tapi, saya rasa hairanlah. Daripada ketiga-tiga hasil ini. Dua kali nama Kate Winslet diulang. Dia cantik kan? Selepas ini, boleh panggil saya Brandon Lee. Wacaa....! Woi itu Bruce Lee. Sepupu-sepapat la tu...
Nota: Hanya iras-iras. Tuhan menciptakan manusia punya variasi. Tuhan itu Maha Bijaksana kan?

No comments: