25.2.08

SAYA CALON P135 ALOR GAJAH

Saya calon P135 Alor Gajah.

Undilah saya, untuk kawasan Alor Gajah.
Janji manis saya dapat disenaraikan seperti berikut :

Saya akan bangunkan dua koridor iaitu utama dan sekunder.
Koridor Pembangunan Utama :
1. Durian Tunggal - Alor Gajah - Simpang Ampat
2. Sungai Udang - Masjid Tanah - Lubok Cina

Koridor Pembangunan Sekunder :
1. Alor Gajah - Lendu - Masjid Tanah
2. Alor Gajah - Machap - Bemban
3. Alor Gajah - Gadek - Pulau Sebang
4. Simpang Ampat - Brisu - Lubok Cina
5. Masjid Tanah - Ayer Pa'Abas
6. Masjid Tanah - Pengkalan Balak - Tg. Bidara
7. Kuala Sungai Baru - Kuala Linggi (Koridor Pelancongan Pantai).

Pelan koridor pembangunan itu saya dah siapkan. Tinggal untuk menunggu mesyuarat yang tak sudah-sudah. Saya bukan main-main dan cakap kosong. Saya betul-betul buat. Rujuk dua pelan di bawah :





Tapi, janji manis saya ini perlu kerjasama penduduk dan pihak berkuasa di kawasan ini. Untuk melaksanakan agenda pembangunan, isu-isu ini perlu ditangani terlebih dahulu:
1. Isu pencemaran najis babi.
2. Isu banjir kilat.
3. Isu bekalan air.

Jika saya menang, saya akan memimpin secara demokrasi terpimpin kepala hotak kau!
Saya tak ada DVD skandal yang boleh dimuat turun. Jika ada, saya beritahu kemudian.

Yang Berkhidmat,
Ah Tok

Lampiran:
Ibu Pejabat Parti Pundak

No comments: