27.2.08

Tak payah nak ajar kami cara-cara nak berjimak

Satu hari, dua diskusi berturut-turut diadakan. Kedua-dua diskusi itu dia menunjukkan belang dan taringnya. Aku namakan dia karektor A.

Karektor A : Balas. Di depan umum.
Gua punya sekstore (sebut sektor), lu orang jangan usiklah. Jangan kacau. Gua rimas! Gua rasa tak selesa bila lu orang tulis untuk gua. Statement itu gua tak tulis. Kemudian, lu orang memandai-mandai menokok-nambah. Gua yang kena jawab. Walhal, lu orang yang tulis. Woh oh.. Lu punya sekstore, lu buatlah. Gua punya sekstore gua buat. Kesilapan gua, lu nak kacau buat apa. Gua rasa tak selesa beb. Ketiak gua berpeluh. Kelangkang gua melecet.

Karektor B : Membalas. Di belakang umum.
Woh oh, sekiranya lu punya sekstore memang ketara silap. Kitorang betulkanlah, apa kes pulak? Takkan gua nak biar saja sampai ke tangan CM. Banyak lu punya penulisan dirujuk dengan kawasan lain. Samada lu copy & paste, lu paham-paham sajalah sendiri. Kalau gua buat lu sebut 'ultra virus'. Tapi lu virus apa kejadahnya pulak? Wa de fak! (Sorry mencarut sikit! Lepaskan di sinilah.)

P/s : Orang buta, kau tak payah nak ajar dia cara-cara nak berjimak. Ilmu tu datang sendiri.
Sebaliknya, teknik berjimak kau, yang patut kau perbaiki dulu untuk mendahului orang buta.
Mungkin kau betul tapi cara kau tak betul. Ya, cara kau! Ya, cara kau!

No comments: