13.2.08

Akredetasi

Panas yang terik di luar kereta. Terasa menggigit-gigit kulit kami yang gebu. Lalu, ia memaksa kami segera masuk ke dalam kereta. Bukan apa, dulu kami belajar di negara sejuk. Masa ambil Masters.

Enjin dihidupkan. Penghawa dingin dilaras semaksima mungkin. Kami memulakan acara. Bersuap-suapan manja di dalam kereta. Syyy.. Jangan bilang siapa-siapa tau. Kemudian. Buka-membuka. Eii.., nak mampos buka pakaian!

Ramai orang. Sampaikan mereka cemburu melihat kami. Apa salahnya kan? Kami dah bernikah lima tahun lepas. Dah membuahkan hasil pun. Hah, mulalah kau berfantasi yang bukan-bukan. Tak perlulah aku cerita di sini adegan itu.

"Hok alo ada pasangan bercinta dalam kereta. Patutlah.." getus hati mereka. Aku yang berprasangka kepada orang yang lalu-lalang. Di situ. Mereka curi-curi mengerling kami. Biasalah amalan rakyat Malaya. Mereka lebih suka melihat aksi porno dengan mata kepala dari melihat aksi ilmu dengan mata hati. Betul tak?

Alahai, bukan apa. Kami dah lama tak bermanja. Mencuri masa yang ada lah. Makanya, itu saja masa yang ada. kami buat lah. Sekali-sekala apa salahnya.

Tapi. Tapi. Tapi, kami tak bercumbu-cumbuan di tempat awam hah. Mulut kami tak bertemu langsung! Walaupun kami sah dan halal buat begitu. Nak buat apa? Ketawa dek orang je.. Kalau di barat masa kami belajar di negara sejuk boleh lah. Sana, bebas! Sekarang kami di Negara Islam. Mana boleh!

Panas yang terik membasahkan celahan ketiak dan kelangkang kami. Berpeluh-peluh. Tak selesa. Aku kira, kalau kau pun tak selesa juga. Cuma orang yang suka bikin maksiat je suka. Dalam tandas pun jadi.

Di kala sepertiga malam lagi beshhh..! Mmmmmmuuaaakks! Tak percaya kau cuba. Kalau kau dah nikah lah. Kalau belum, pandai-pandai kau lah! Ha ha ha..!

"Diorang jeles lah tu!" kami kata serentak. Inilah pertama kali kami sepakat kata. Biasanya, kami cakap bergilir-gilir.

No comments: