26.12.07

Beku


Teknologi membolehkan saya berblog di mana saja saya berada. Saya bebas menghantar entri-entri yang saya tulis tak kira masa. Misalnya, dalam keadaan hujan yang lebat sekalipun saya boleh melakukannya. Di pejabat mahupun di rumah. Atau di mana-mana saya pergi bercuti sekalipun. Maklumlah tahun 2008 cuti di pejabat ini dibekukan.

Jadi, sekalipun saya pergi bercuti ke Cameron Highlands selama dua hari satu malam. Saya masih punya waktu untuk menghantar entri saya yang terbaru. Misalnya, untuk entri ini saya hantar melalui 'The HTC S710 Smartphones' yang belum saya miliki dari Tauke Kedai Henpon yang bukan berada di Cameron Highlands. Uiks! Cuaca sejuk di Cameron Highlands memaksa saya memakai seluar berlapis-lapis. Menjadi kesusahan bagi saya pada malam hari pula.

No comments: