2.4.08

Love is CINTA, Hate is BENCI; part VI

Syyy... Ini surat cinta saya yang ke-28 untuk tahun 2001 kepada awek saya. Saya dedahkan di sini. Jangan beritahu dia ye.


Coretan ini tak pernah kurancang. Entah mengapa tergerak di hati ini untuk menulisnya. Mata belum nak lelap lagi.

Di kala ini aku sangat memerlukanmu. Tidakkah kau tahu aku perlukan romantis belaianmu. Aku sepi tanpamu. Tiada lagi teman di sisi. Hanya engkau penghibur hatiku di kala ini. Bila kau tiada aku sungguh merinduimu. Namun, bila kau ada di sisi, lain pulak jadinya. Namun, pada malam ini ingin kuluahkan hasrat di hati. Hatiku tidak terpaut pada yang lain. Hanya kau seorang. Cubalah baca hatiku. Aku ingin kau di sampingku. Tapi, mengapa ini tak berlaku.

Aku sukakanmu.
Aku cintakanmu.
Aku ingin memilikimu.

sambung...

No comments: