26.8.07

Kompleks

Wanita lebih kompleks dari lelaki. Betul tak? Percaya atau tidak. Ya, wanita lebih kompleks. Pantang nampak kompleks membeli-belah. Nasib baik, petang ni, awek aku tak ajak pergi kompleks membeli-belah. Cuma ajak beli perabot. Bukan itu yang saya mahu cerita pada hari ini.

Kebanyakan lelaki menyukai wanita yang langsing dan pinggang yang ramping. Bagi saya pula, saya tak kisah dia berisi atau kurus macam lidi. Itu tak berapa penting. Yang penting di sini ialah aspek kesihatan. Tapi, terus terang saya katakan, saya gemar wanita sedikit berisi yang sedang-sedang dan bentuk tubuh macam buah pear. Sebab itu, saya selalu ajak awek saya makan nasi lemak dan minum teh ais setiap kali bersarapan pagi supaya isinya tembam. Sedap dipeluk dan sedap digomol. Hahaha... Sejak akhir-akhir ini dia mengadu pula sering sakit pinggang. Saya kata pada dia, minumlah ais selalu. Badan nak pakai lama oi...

No comments: