17.3.07

Seloka

Aku duduk di atasnya,
aku rasakan kenikmatan,
empuk dan lembut menyentuh punggungku.
Dia menghenjut, dari kiri ke kanan, atas bawah, naik turun.
Ohhhh... Nikmatnya menaiki beca.
Sayangnya, beca semakin pupus di Malaya.

Basah aku dalam kedinginan.
Aku tempuhi jua dalam kesejukan.
Oh, aku basah.
Baiknya dia memayungi aku.
Sedang dia kebasahan.
Lupa aku hendak melihat ramalan cuaca!

Jangan korek dalam-dalam, sakit tau!
Jangan korek lama-lama, geli.
Tapi, jangan tak korek langsung, penuh pulak taik telinga.
Kalau susah nak masuk sangat,
jilat dulu hujungnya.
Kan masih lembik.
Bila dah keras dan menegang,
arahkan betul-betul ke lubangnya.
Hati-hati, jangan tersasar,
kang tension dibuatnya.
Jangan gelojoh tau,
tekan sikit-sikit supaya masuk dan tarik perlahan-lahan.
Selamat menjahit.

Bila lelaki cakap kotor pada perempuan,
itu dipanggil gangguan seksual.
Tapi, bila perempuan cakap kotor pada lelaki,
ianya RM3.00 seminit.
Pemuda : Keranamu, aku sanggup berjalan hingga ke hujung dunia, meredah hutan belantara dan ribut petir.
Gadis : Boleh tak kau terus tunggu aku di sana?

Kajian membuktikan wanita lebih kuat dari lelaki.
Wanita mampu mengangkat dua buah gunung tanpa menggunakan tangan.
Lelaki pula nak bawa 2 biji telur pun tak larat,
kena minta tolong burung bawakan.
Kawanku seorang pelaut,
punya senjata di bawah perut.
Boleh membesar boleh mengecut,
sekali tembak, perutmu gendut.


Ha ha ha. Trafik blog ini akan meningkat dengan mendadak.

No comments: