7.1.07

Ketat lagi sendat

Mengapa perempuan suka berpakaian ketat atau fit? Aku meninjau dan melihat bahawa 83.5% daripada perempuan yang tidak bertudung memakai pakaian ketat. Namun, ada juga yang bertudung, berbaju ketat. Itu aku tak mahu ulas sebab aku bukan mata keranjang. Awek aku pula berpendapat perempuan bukan sengaja memakai pakaian ketat. Dia kata ini adalah kerana perempuan itu sudah ‘membesar’ dan pakaian mereka menjadi ketat dan disebabkan itulah pakaian mereka nampak ketat. Mungkin juga mereka memakai pakaian adik mereka yang bongsu. Itu awek aku kata yang cuba menyebelahi kaumnya. Aku pula bukan mahu menyalahkan seratus peratus kaum hawa zaman ini. Mungkin syaitan bersubahat juga.

Berbalik semula soal ketat tadi. Akibat daripada berpakaian ketat, timbul pula salah satu organ yang memang sudah sedia timbul tapi amat ketara sekali ketimbulannya kerana menonjol. Kau dapat tangkap maksud aku kan? Selepas ini, organ tadi aku sebut payu dara. Kau boleh sebut juga buah dada. Apabila payu dara yang montok itu tersembul dan menonjol, secara tidak langsung, ini akan menimbulkan nafsu jantina yang bertentangan dengan perempuan dan juga menimbulkan perasaan yang berkocak-kocak. Kau tipulah kalau nafsu kau tak berahi melihat bonjolan itu. Kau tipulah kalau kau tak terbeliak biji mata melihat belahan di bahagian dadanya yang montok itu. Lebih-lebih lagi, dia melintas lalu di hadapan kau dengan aroma wangiannya yang menggiurkan. Kemudian, kau nampak pula sarung payu daranya itu bewarna garang yang sungguh menguji keimanan kau. Silap-silap meleleh air liur kau! Lalu kau telan semula! Gulp...
Kalau payu dara tersebut sudah timbul secara padat dan ketat, kaum perempuan berasa tidak selesa apabila kaum lelaki melihatnya atau curi-curi melihat atau sesekali menjeling ambil kesempatan. Ada juga daripada mereka yang marah kepada kaum lelaki yang melihat payu dara mereka yang tertimbul. Pelik kan? Sedangkan mereka yang pamerkan. Bila mata keranjang melihat, tahu pula malu. Entah, di mana kemaluan mereka? Tak. Maksud aku malu mereka. Di buah dadanya ke? Oopps! Lebih manis kalau aku sebut payu dara. Hah, kau dah mula nak berfantasilah tu! Kau mulalah membayangkan di atas gunung ada bukit. Di antara gunung dan bukit ada salutan coklat yang lazat. Lucahlah kau ni!

Kau nak pakai ketat, pakailah. Tapi, cuba kau fikir. Adakah buah dada kau untuk dipertonton? Adakah kau bangga memiliki payu dara yang gebu dan mulus lalu kau hebat mempamerkannya untuk orang awam membuat ulasan? Walaupun kau berpakaian ketat, cuma segelintir sahaja yang terserlah ketimbulannya. Bukan keseluruhannya. Lainlah kalau berbogel. Tapi, kau harus ingat, berpakain ketat juga sesetengah pendapat mengatakan ia termasuk kategori bogel. Ha ha!

Lagipun awek aku pun ada. Tak hairanlah! Dia kan satu anugerah bagi aku. Sebab itu, awek aku tak marah bila aku melihat bonjolan orang lain punya kerana itu memang sudah tersedia dan dipamer dengan sengaja. Ha ha, bukan salah aku! Kalau aku tak menelitinya, macam mana aku nak komen, buat ulasan lalu menulis di sini. Tapi, tak semestinya aku tenung sampai gadis itu tersipu-sipu malu. Lalu terkemut-kemut tersandung batu semasa berjalan dan kain blousenya carik di bahagian belakang sehingga menampakkan apa yang tak patut. Kau masih mahu salah aku? Terserah pada kau!

1 comment:

Anonymous said...

betul, aku setuju dgn apa yang ko tulis ni. pkai ketat2, pastu bila kaum lelaki pandang, mula rasa marah, bengang dll. hishh3