4.3.08

Slanga

Satu petang yang skima. Gua mati kutu beb! Gua ingat nak layan merempit dengan geng-geng gua. Budak-budak samseng yang kerek tu. Bila gua cakap budak-budak samseng lu faham-faham sudah. Kerja diorang, selain pecah rumah dan pecah dara, selalu dok lepak tepi simpang tu. Diorang tu bukan boleh percaya sangat. Semua kaki kencing! Tapi takpe, sebab takde apa nak layan, gua layan jelah diorang. Dengan muka yang poyo gua datang port diorang selalu lepak. Bukan tepi simpang. Mana lagi? Kedai mamak hujung corner. Itupun kalau poket diorang berduit. Diorang dah janji tadi kat situ. Tapi gua tunggu punya tunggu. Diorang tak muncul-muncul beb. Frust menonggeng gua. Diorang ni memang hampeh la. Tapi, sebab gua dah duduk situ. Macha amik order. Gua tapau je lah. Gua pun blah dengan hati yang hancus. Cilakak punya fren. Janji nak datang. Balachi betul! Gua marah beb. Hati panas. Mana taknya, matahari atas kepala.

Sedang gua nak blah, gua nampak awek jalan pegang-pegang tangan dengan balak dia. Selamber dek je peluk-peluk. Dia ingat, dia sorang je ada balak. Macam kelas sangat. Muka kalau cun takpe. Macam tongkang pecah ada la. Gua rasa, diorang baru lepas projek kot. Rambut kusut je. Gua rasalah! Lagipun gua macam kenal awek tu. Gua nampak leher awek tu yang jinjang ada bintat merah beb. Gua syak diorang ada skandal. Awek tu boleh tahan gak. Macam pengkid pun ada. Dalam hati gua. Tapi bintat merah kat leher siapa punya kerja? Tapi pengkid ada jamban besar ke? Gua mula mencongak-congak. Bukan awek tu. Tapi kelebaran jamban awek tu. Huhu.. Tapi tang muka awek tu kureng sikitlah. Apa barang? Muka tak penting beb. Boleh tutup ngan bantal bila buat projek. Betul tak?

Fuuuyoh! Gerek beb gua cakap lu. Gua pun rapat sikit, usyah awek tu. Gua pun start mengayat. "Boleh abang comolot dengan u?" ayat power beb.

"Hoi lahanat!" Balak dia bersuara. Gua ingat balak dia bisu. Sia-sia gua dapat lahanat free. Habis tu, lu ingat gua buat muka sposen je.

"Bapak kau! Lu apa hal?" Gua sound dia balik. Anak ikan! Gua bukan bacul beb. Alang-alang gua dah lajak, pantang betul gua gostan. "Kerek kau eh. Awek lu bukan cun pun. Dah koyak la bro. Porah lah. Meh gua slowtalk ngan lu bro, untuk pengtetahuan lu, gua tai kor kawasan ni. Anytime gua boleh panggil geng-geng gua kasi pecah lu punya kepala."

"Hei bro, lu silap orang beb. Apa lu ingat gua takde telur ke.. Ingat lu terror sangat ke? Kalau lu rasa lu dah cukup amal. Malam ni kita race lah. Amacam? Jalan Merdeka masuk Jalan Perlimen keluar Jalan TAR."

"Bro, situ line tak clear la. Kalau lu rasa lu hebat meh mula Jalan Duta masuk Jalan Sultan Ismail keluar Highway PLUS ambil exit Seremban tuju ke Litar Sepang. Habis."



"Whoah! Tapi, apa barang jalan Duta sampai Litar Sepang. Tak gempaklah beb."

"Ek eleh... Abis tu, lu nak jalan mana?"

"Ok, kita main Jalan Klang Lama. Banyak lap sana. Kalau eksiden pun senang nak angkut."

"Ok. Allright.. ok"

"Kalau gua menang lu nak bagi apa?"

"Lu ambiklah motor gua sana tu."

"Whoap whoap whoap. Nanti dulu..."

"Gua nak awek lu. He he he..."

"Ek eleh, tadi lu kata awek gua dah barai."

"Walaupun dah barai tapi boleh pakai beb. Buat sparepart. Hahaha!"

"Hoi hoi hoi, apa kes! Apa lu ingat awek gua boleh sabo ke?"

"Jap. Jap Bro. Sabo tu apa? Sabotaj lah mangkuk! So hai punya budak. Tak sekolah arab."

"Tapi bro lu makan boleh sebarang makan tapi cakap jangan cakap cibai la, cipap la, klitoris la, kelopak labia la. Mencarutlah lu."

"Ek leh, bilamasa aku cakap..?"

"Tadi bukan lu cakap ke?"

"Hah, kalau lu nak tau bro, awek lu bekas kepada member gua beb. Kantoi tengah buat projek. Gua tak kencing bro. Kalau lu tak caya gua ada movie diorang projek masa gua skodeng. Err, tapi blur sikit arr... Untuk pengetahuan lu bro, puki awek lu dah kena kongkek dengan geng-geng gua yang banyak taik palat tu. Hak ptuih!

Amacam? Nampak ganas tak entri kali ni? Ada berani?

No comments: