3.3.08

Huzkamelia Dang Kerpus

Rumah banglo itu bergema seketika dengan dering loceng. Ting tong! Ting tong! Ting tong! Ting tong! (begitulah bunyinya) Kiren Marcopolo membuka daun pintu hadapan dan Huzkamelia Dang Kerpus terus menerjah masuk tanpa diundang.

"Whoi whoi whoi, apahal ni?" Kiren Marcopolo di kala itu sedang enak melunjur kaki menonton ASTRO RIA. Bangkit mendadak gara-gara Huzkamelia Dang Kerpus menerjah masuk. "Argh! Kacau sajalah!" getusnya.

Huzkamelia Dang Kerpus berbaju biru corak lelangit, dengan jeans poket sisi berpotongan bell bottom jenama Guess. Berkaca mata gelap Gucci. Gayanya cukup menggiurkan dan seksi sekali. Auuww! Bajunya singkat. Nampak pusat. Kena pula dengan bentuk tubuhnya. Pergh!

"Bila U nak romen I, dan bunuh I ni hah?"

Kiren Marcopolo melongo melihat Huzkamelia Dang Kerpus. Dia tak dapat menahan ketegangan ototnya dari terus perkasa dan mencanak. Dan hormon lelakinya mengalir merembes ke sekujur tubuh. Tertancap di kepala rasanya. Lemas. Mungkin Kiren Marcopolo sudah jatuh cinta tetapi tidak bolehlah dinyatakan secara terbuka dan terang-terangan dalam fiksyen ini. Rahsia.

Dipendekkan cerita.

"Perlukah aku romen kau buat masa ni?" balas Kiren Marcopolo masih melopong mulutnya memerhati tepat ke dada Huzkamelia Dang Kerpus yang padat dan mampat. Sedikit membonjol.
"Bukannya betul ni, I Masukkan silikon. Ini semua plastik." ujar Huzkamelia Dang Kerpus jujur. Lalu melorotkan segera pakaiannya. Dan dia sudah berdiri telanjang di hadapan Kiren Marcopolo.

Woh! Memang cantik, putih melepak, dada gebu melayut-layut dan tiada cacat celanya. Bebas panau dan kurap. Owh! Terasa memanggil-manggil dada itu. Dan punat dada itu, Kiren Marcopolo spontan teringatkan kurma hitam basah dari Iran yang lazat dan manis. Lebih mirip kepada kismis sebenarnya. Aduhai...

"Cepatlah! U sudahkan dan kemudian bunuh I," ujar Huzkamelia Dang Kerpus menghampiri Kiren Marcopolo dan mendorong pemuda kacak berdarah kacuk itu menanggalkan pula pakaiannya. Kiren Marcopolo patuh, melorot satu demi satu sehingga tidak berbenang.

Dipendekkan cerita lagi.

"Mana katil? Atau kita buat projek kat sini saja?"

Kemudian Kiren Marcopolo menyarung semula seluar dalam Renomanya. Memasang semula jeans Levis dan menggeleng. No no nop... Dia kata.

"Tapi U telah berjanji untuk membunuh I! Cepatlah romen dan kemudian bunuh I. I dah tak tahan ni.." Huzkamelia Dang Kerpus separuh cemas dan khuatir jika janji dimungkiri.

"Aku tak boleh sentuh kau selagi kita tidak bernikah. Kita kahwin dululah. Aku sudahkan tanggungjawabku sebagai suami. Kemudian barulah aku tunaikan tugasku sebagai pembunuh itu."

Huzkamelia Dang Kerpus bersetuju.

Haha! siapa kata menulis fiksyen begini tidak dapat menyelitkan moral. Ada kan? kan? kan? Huhuhu...

No comments: