18.4.07

Kalashnikov!

"Kami, lelaki-lelaki urban yang setia yang meneruskan tradisi lelaki Melayu; duduk-duduk dan sembang-sembang di warung kopi menjelang rembang-rembang merah di kaki langit kembali bergabung untuk memeranjatkan kamu dengan cerita-cerita liar kami.

Biar pun terdapat kisah dalam buku ini merupakan cerminan realiti atas sosial dan politik semasa, namun percayalah, kesemua kisah di dalam buku ini adalah fiksyen semata-mata. Tapi kalau kau suka frasa yang sedikit erotik (atau bagi sesetengah orang, lucah!), boleh aku katakan kisah-kisah yang terhimpun ini adalah onani seni. Sebahagiannya adalah ereksi imaginasi atau ejukalasi emosi. Selebihnya adalah bullshitasi. "

Petikan Prakata oleh Jigo.

Dengar saja prakatanya, menarik! Aku mesti dapatkannya. Tak sabar aku. Kalian juga harus begitu. Jika tidak, kalian gigit jari. Ha ha ha...
Belum kau tengok muka depannya lagi, oleh Enche' Naga. Lagilah menarik. Macam orang yang dah cukup matang masuk tahun yang ke empat puluh!

Eh!, Bukan. Bukan ini. Bawah lagi.


















Owh! Ini pun bukan. Bukan! Tapi, Ini Kalashnikov dengan MP3. Klik sini




















Ha ha!
Ya, Inilah dia. Kalashnikov sebenar.
RM15, antalogi cerpen, certot, fragmen novel.
Penulis-penulis kalashnikov: sinaganaga, op, amir, spyz, jigo, vovin, rimau, matjan, bukunota. Boleh pesan jika mahu! Amacam! Aku promo, kau terliur basah punyalah! Hanya orang bernafsu rasa ghairah mahu memilikinya. Lainlah kalau kau monopause!









No comments: