4.4.07

Dynotab: Jimat minyak wo!

Pandangan depan dan belakang produk

Hari ini saya cuma mahu berkongsi dengan kalian semua tentang satu produk. Mungkin kalian sudah pernah berjumpa atau terjumpa produk ini di mana-mana kedai yang menjualnya atau kalian sudah mencubanya. Namun, produk ini masih baru di tanahair kita. Ia buatan USA. Kalau kalian dah cuba produk ini, apa pendapat kalian?

Produk yang dimaksudkan adalah pil tablet DYNO-TAB Power Booster. Dijual dalam pek kecil yang mengandugi 6 tablet dengan harga sekitar RM30. Satu tablet lebih kurang RM6. Ia dikelaurkan dalam dua bentuk. Berbentuk bujur dan bulat. Bagi yang berbentuk bujur ia sesuai untuk kereta kecil, motosikal dan enjin berkuasa rendah. Aku telah cuba yang ini. Bagi tang berbentuk bulat dan lebih besar sedikit untuk kereta berkuasa tinggi 1000 cc ke atas.

Menurut penjual ia boleh mengurangkan asap kenderaan, meningkatkan prestasi kuasa enjin dan berupaya mengurangkan penggunaan minyak secara ekonomik. Ada tertulis pada setiap pek tablet. Setiap tablet melarutkan 15liter minyak dengan kadar yang pekat untuk lebih berkesan. Jika kalian menggunakan seberapa banyak tablet untuk setiap pengisian lagi bagus. Lebih pekat lagi baguslah.

Cara penggunaannya adalah dengan memasukkan sebiji pil tablet ini ke dalam tangki minyak kenderaan anda. Seeloknya sebelum memulakan perjalanan. Ia tidak memberi sebarang komplikasi atau kesan sampingan terhadap prestasi enjin malah meningkatkan keupyaannya. Dalam perkiraan saya yang menggunakan kereta kompak 1000cc dengan tangki pengsian RM40 bersamaan dengan 20 liter lebih. Saya dapat bergerak sejauh 420km apabila menggunakan pil magik ini. Jauh tu. Sudahlah kereta saya memang jimat minyak, ditambah pula dengan kehadiran rawatan pil ini. Makinlah jimat. Untuk lebih berkesan, kalian boleh masukkan pil ini terlebih dahulu bagi ia larut dalam minyak sebelum 2-3 jam memulakan perjalanan. Jika kalian mahu mencubanya, bolehlah menghubungi saya melalui emel atochsmart2 AT yahoo DOT com.
Selamat mencuba.
______
Lawatan sambil belajar

2 comments:

Anonymous said...

mana nak beli dyno tab tu inchek?

jagoan said...

boleh hubungi saya melalui
atochsmart2@yahoo.com dengan tajuk saya mahu beli dynotab