30.6.16

Review : Produk Minyak Rambut POMADE MAGNUM Waterbase Ocean



Hari ini, saya nak ulas mengenai produk minyak rambut POMADE MAGNUM waterbase ocean perfume scent, strong hold, easy wash, 150g/50z. Produk ini sedang hangat di pasaran dan mencanak naik jualan di dalam talian dan mana-mana kedai terpilih. Pada mulanya saya pun memperlekeh kualiti dan jaminan produk ini, adakah ia dapat menjanjikan sesuatu yang lain daripada yang lain. Dalam hati berkata, minyak rambut semua sama je.. Tak ada beza pun. Tapi sangkaan saya meleset apabila baru-baru ini saya terperangkap dan terpikat untuk memiliki minyak rambut ini. Hasil gerakan hati kecil saya dan naluri hasrat hati kerana ingin bergaya di Hari Raya yang bakal menjelang tak lama lagi. Lalu saya menggunakannya. Kini, telah hampir seminggu. Memang nampak perubahan pada penampilan dandanan dan penataan rambut saya. ia kelihatan lebih kemas, rapi dan meyakinkan.

Tambahan pula, ia berbau harum. Aromanya menyegarkan. Apabila si pemakai memakainya. Rambut harum bersinar sepanjang hari. Rambut lebih mudah diatur. Saya rasa saya lebih kacak daripada biasa. Wow! Lagipun ia mudah untuk dihilangkan apabila dibilas atau mandi dengan air. Ia mudah dicuci. Tidak berminyak di dahi dan meleleh di muka. Rambut seperti saya yang sedikit ikal mudah diurus dan diluruskan dengan penggunaan minyak rambut ini. Berbanding sebelum ini saya mengalami kesukaran untuk membentuknya terutamanya di bahagian jambul hadapan. Kadangkal trauma membawa ke mimpi. Jadi, saya tak menyesal memilih produk ini. Saya menasihatkan jejaka di luar sana untuk menggunakannya kerana ia sesuai untuk semua peringkat umur.
K bai..


.



No comments: