19.1.09

Nyaris

Baring..., kata doktor feminin itu.

Tanpa banyak bicara saya baring.

Saya baring muka menghadap syiling. Mata terbuka luas.

Buka..., kata dia lagi.

Saya mula menggigil. Saya membuka kancing kemeja saya satu-persatu. Mula dari bawah, membawa ke atas.

Maaf ye, saya tarik ke bawah sikit, dia sambung lagi.

Seluar saya terasa makin ke bawah. Takut saja bulu jumbut saya dilihatnya. Doktor feminin itu mengusap-usap perut saya. Menekan-nekan bahagian tengah, kiri dan kanan. Kemudian. Dengan jari-jemarinya menari-nari menyetuh perut saya. Mengetuk-ngetuk. Aduhai.. Saya tak tertahan. Mula bergelojak. Terasa darah mengalir ke otak.

Awak pernah ada angin sedingin?

Apa tu?

Takpe. Okey. Check mata pulak...

N P M W B X J. Aku kata.

Baguss.. Doktor feminin itu jawab.


.

5 comments:

paiseh said...

apa saket??

Nizam.Ariff said...

Medical check ?

Layla Haq said...

Sakit perut atau mata ni?

tasekM said...

angin ahmar aku tau le... he he.

addyaholix said...

geli orang pegang perut.

tapi best haha!