5.1.09

Buahan

Dalam perut kereta.

Saya sedang memandu. Awek saya menemani saya memandu. Kemudian.
Awek saya mengeluarkan buah. Err, maksud saya, mengeluarkan buah epal dari tas tangannya. Maklumlah, dia mengamalkan diet. Lalu buah itu dimasukkan. Ke mulutnya.

"Nak lah tu..?" Dia kata.

"Emm.. Mestilah.." saya jawab.

"Abang kan dah ada buah?" Dia usik.

"Buah abang tak sebesar buah ayang..." saya balas.

"Buah abang walaupun kecil tapi kalau kena terus mengandung! Haha!" Dia cuba balas bergurau.

Hahahaha... gamat tawa kami dalam perut kereta.
Sambil saya menghentak-hentak stering saya. Dan berkira-kira mahu menukar stering MOMO warna merah menyala. Wow!


.

4 comments:

Unknown said...

huhuhuhuhu...lawak laki bini..

btw...nape tak datang gath?

paiseh said...

lol . bebasnya laki-bini melawak cenggini ye..?

AiE bAhRi said...

ha8.ada unsur lucah di situ!

addyaholix said...

aku membayangkan apa yang ko sampaikan.
dan aku gelak guling-guling!
haha!