2.1.09

Romlah : Delayed Stories (part V)


Di dalam bilik itu. Romlah diarahkan duduk bersimpuh sopan (baca : sujud). Kain jenis astakona nervosa yang dipakainya itu diselak rentap oleh James yang sedari tadi tidak sabar-sabar menahan nafsu gelojaknya. Maka tersingkaplah sehingga menampakkan seluar mininya yang berwarna putih corak berbunga kecil, berenda halus di bahagian tepi cap Lady's. Seluar mini itu juga dilucutkan oleh James. Woah! Tampil keluar kemahkotaan murni Romlah yang begitu cantik dan membangkitkan nafsu seperti yang diharapkan. Harum aromanya. Telah disapu wangian lavender khabarnya dari London.

Mata romlah terkatup rapat. Mulutnya ternganga sedikit luas.

“Uhhhhh... argggggggh... !!” Itulah suara yang terhambur keluar dari mulut Romlah.

Manakala James tidak mengendahkannya. Malah lebih kuat lagi merangkul Romlah, dari belakang. Dia memainkan buah betik Romlah dengan kasar. Dari arah belakang. Badan Romlah mula melentik dan mulutnya sekejap terbuka dan sekejap terkatup menikmati keenakan. Sangat tak terhingga. Itulah penangan jari jemari kasar James.

Romlah merengek keenakan apabila jari jemari tadi menjalar di celahan pehanya pula. Lalu, menuruni lurah dendam yang teramat dalam. Aduuuuh.. duh...! Dan keadaannya itu menambahkan lagi keghairahan sedia ada.

Syhruppp... syhrupppppppp..., tiba-tiba terdengar bunyi itu. Erangan Romlah kedengaran. Dia. James. Mula belayar. Ombak terus memukul badai. Kini Romlah telahpun togel keseluruhannya. Hahaha! Dia tadinya berpakaian lengkap telah. Kini. Tanpa seurat benang. Buah berbonjol lemak dan daging terlebih Romlah dapat disaksikan secara terbuka oleh James. Bergentayangan. Itulah yang dia impikan selama ini. Wow! Jika tidak, kucing si Romlah jadi sasaran herdikannya. Kini, dia terlentang bujur dan bersedia untuk diperlakukan sesuka hati oleh James. Memang Romlah sukakan Mat Saleh itu.

Dimulakan dalam pendahuluan. Dengan mengucup bibir Romlah secara cermat sambil jari-jemarinya memicit-micit buah berbonjol lemak Romlah. Romlah nampaknya sudah mula kelemasan dan hampir karam. Mungkin tidak! Dia tak upaya mahu melawan. Maka, tadah sajalah. Matanya kelihatan kuyu dan dia mula merengek-rengek gelisah apabila James menekan-nekan dinding daging bawahnya. Sambil memicit-micit sesuatu.

Tidakkkkkk!!!!
Aku tak rela semua ini... Kau setaaaaannnnnn!!!!
Dah masuk waktu isyak, aku nak solat dulu... Nyah kau dari sini SETAAAANNNN!!!
Itulah yang terpacul dari mulut Romlah.



.

2 comments:

Nizam.Ariff said...

Aku tak berani respons... hahaha

kayrel said...

huh.. cerita seram ni.. tatotnyer..