13.1.10

Tertekan

Kali ni, gua masuk tandas. Gua baca doa masuk tandas. Tingkat tujuh belas plak. Sama je tandas dia. Gua masuk. Buang air dalam pundi. Sebab dalam sejuk lepas mesyuarat pundi kencing gua penuh. Arrgggh! Lega gua kata. Gua berdehem untuk mengetoskan air yang meleleh. Takut basah pula nanti. Seusai gua membereskan hajat gua. Gua mula. Buka paip. Zassss! Air memancut laju nak mampos dari paip. Damn! Basah kuyup gua dibuatnya.

"Bang, afsal basah?"

"Bumbung tandas bocor bro!"

Kenapalah tekanan air laju nak mampos. Tertekan gua! Tertekannnnn... Aduyai.



.

4 comments:

kingbinjai said...

waaaaa cantek aaa layout! mana dapat?

Hambali ® said...

Har har har ...
Gua pernah kena sampai satu seluar basah .... terpaksa bertapa dalam toilet dekat sejam sambil cuba mengipas2 seluar kasik kering

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

asalamualikum

gelakkan dia
aku punya perangkap tu bro

blackpurple @ jowopinter said...

Aku pun pernah kena kat R&R mana entah, tak ingat...tapi bukan terpancut kat seluar sendiri tapi terpancut kat mamat kat kubikel sebelah via lubang bawah kubikel.....