16.4.10

Surat kepada KP

Ahtok Urban

No 15161708, Jln Angkasa

Taman Puncak Mahligai
Kabupaten Jughra Kilimanjaro

8452135, Marikh

Planetul Alam


14 Oktober 2009


Dato’ Periwangsoro

Ketua Pengarah

Jabatan Paling Berjaya Didunia

Tebing Ghaza

5041646 Bandar Bertaraf Dunia


Dato’


RAYUAN PERMOHONAN UNTUK BERTUKAR!


Dengan hormatnya, saya merujuk kepada perkara di atas. (rujuk Lampiran A)


2.
Saya ingin memohon dan merayu untuk pertimbangan Dato’ supaya saya dapat ditukarkan di Jabatan Paling Berjaya Didunia (JPBD) sama ada di Kuala Lumpur atau di Selangor. Hal ini kerana, pada awal penempatan, saya ditempatkan di Machester. Nampak je macam best, tapi biasa-biasa je. Saya juga merasakan saya sudah banyak menimba pengalaman di Machester. Ini berdasarkan ukur baju di badan sendiri.


3.
Saya juga merasakan, sebagai penjawat jurutera muzikal adalah lebih baik sekiranya saya tidak duduk statik di satu tempat sahaja. Boleh jadi jumud dan mati kutu dibuatnya. Lagipun, adalah sesuatu yang merugikan jabatan sekiranya pencapaian akademik saya tidak digembelingkan seoptimumnya dan ibarat aset yang disia-siakan jabatan. Hal ini kerana saya memiliki Ijazah Sarjana Sains Perdagangan (Pelancongan Antarabangsa). Bagi saya, bidang muzikal adalah bidang yang amat luas. Jadi, demi untuk menimba ilmu dan meluaskan pengalaman dalam bidang serta karier saya. Apalah kiranya saya dapat menimba ilmu dan seberapa banyak pengalaman di tempat lain khususnya di jabatan sendiri. Juga untuk membina masa hadapan yang lebih cemerlang penuh dengan cabaran.


4.
Saya berharap, rayuan permohonan penukaran penempatan ini dapat dipertimbangkan dengan sewajarnya oleh Dato’. Please please please.. Kamu jangan nakal!


Sekian, terima kasih


(AHTOK URBAN)

Pegawai Jurutera Muzik

Machester Old Studio, England

s.k : Pengawal Peribadi


.

1 comment:

Blog K.A.M.I..... said...

best giler ayat nih, patut leh tukar..huhuhu, boleh bagi anugerah surat berjaya mempgaruhi KP (Kepala Pund..k)...hehe