21.4.09

Sesibuknya

Nama saya Kamaruddin O. Kini, memegang jawatan N41. Orang panggil K.O tanpa pengetahuan saya. Tapi, saya tak kisah pun. Apa ada saya kisah? Saya suka simpan borang tuntutan orang bawahan saya sampai sebulan lamanya. Maklumlah, saya sibuk dengan urusan-urusan duniawi terutamanya perasmian masjid, surau, pejabat-pejabat, upacara pecah tanah dan sebagainya. Sehinggakan saya terlupa nak menurunkan tanda tangan saya di atas borang tersebut. Maafkan saya. Saya bukan senghaja.

Baru-baru ini, ada pegawai membeli kereta Grand Livina. Saya bertanyakan kepada dia mengenai jenama kereta tersebut. Dan berapa CC nya. Dan berapa harganya. Saya rasa saya pun hendak memilikinya kerana anak saya dah ramai. Isteri saya baru melahirkan anak yang ke enam. Dan, amat patut saya memiliki MPV itu. Sekian. Ada saya kisah?



.

2 comments:

Unknown said...

saya bapa kepada seorang anak.
perlukah saya menunggu anak ke 6 untuk memiliki MPV?
dengan kiraan 2,3,4,5,6....aduyai

atiyah_kecik nyer said...

Claim gue dah masuk....ahahh...uppss...jangan jeles ye...