20.11.08

ROMLAH : Delayed Stories (part II)

Tanpa diduga, sebenarnya gerak-geri Romlah dan lelaki separuh umur itu telah diintip dan diperhatikan oleh geng pengintip upahan murahan yang tidak dikehendaki polis langsung. Geng mereka adalah perogol bersiri yang amat licik yang diketuai oleh G. Maniam!

Mereka digelar Geng Bas Sekolah. Marilah geng geng geng bas sekolah! Dusyum!

Bukan!

Geng G-Spot. Selain bergelar perogol, G. Maniam dan gengnya juga punya rekod jenayah sebagai kaki pecah rumah, peras-ugut, samseng, kaki gaduh, kaki botol, kaki cagu dan juga pembunuh upahan kejam. G. Maniam dan gengnya yang kebetulan bersembunyi di kawasan projek perumahan berhampiran di situ bagai pucuk dicita ulam pun tiba. Satu kelebihan mereka, geng ini pandai menyamar dan menukar identitinya daripada diberkas Polis DiRaja Moscow di dalam menjalankan kegiatan jahatnya.

Baru-baru ini beliau telah merogol seorang gadis India kacukan Iran, apabila memecah masuk sebuah rumah yang dirompaknya. Gadis itu dirogol secara bergilir-gilir tiga pusingan. Dengan sepuluh minit waktu 'break'. Setiap satu pusingan. Kegiatannya itu disertai oleh tiga orang lagi gengnya iaitu Agus (rakyat Indon), Kumar (rakyat Bangladesh) dan Paratus Aoh Kawn (Mynmar) dan Manikam (rakyat Siam). Mereka ni PATI yang bersatu hati. Dah lama di bumi Malaya. Fasih berbahasa Melayu. Setiap hujung minggu mereka pergi kursus belajar bahasa.

Satu hari. Terjadilah satu cerita stim ngeri romantik komedi. Hari Sabtu malam minggu. Memang telah lama ditunggunya untuk ambil kesempatan dalam kesempitan. Ketika lelaki separuh umur itu membukakan pintu kereta Mercedez Benz E-Class (kenapa dalam plot cerita mesti kereta Merc?!) untuk menjemput Romlah memasukinya, mereka mula bertindak. G. Maniam mengacukan pistol jenis semi-automatik, tepat ke kepala lelaki separa umur itu. Kumar menarik tangan lelaki itu dan terus mengikat ke belakang. Dimasukkan mereka berdua ke dalam kereta. Mereka melarikan kereta Mercedez Benz itu. Zuuuup!!!! Kereta mereka hilang ditelan kegelapan malam.

sambung...


.

1 comment:

ezzati said...

hye hye...singgah je ke???

stim ngeri romantik komedi???
ermmmmm