31.12.13

Nama: Mekda | DOB: 23.12.13 | Kondisi: Sihat





Tanpa disengajakan aku telah terjebak dalam dunia roadbike. Wow! Ni semua Annuar Manan punya pasal. Tetiba Annuar Manan terbabit. Hahaha... Sebagai orang baru (newbie), tidaklah aku berhasrat untuk menjelajah 1 Malaysia. Apa yang aku hasratkan adalah menjalani sesi kayuhan setiap minggu. Asalkan kayuh.

Makanya, pada 23.12.13 satu transaksi telah berlaku dan servis telah bertukar tangan. Setelah membelek-belek dan mencuba kayuh. Tak sampai satu jam, aku menyatakan persetujuan untuk memiliki basikal berkenaan. Okey bang! Saya beli. Lupa pula aku nak minta stand dan kasut daripadanya. Tapi takpelah, itupun dah cukup murah dia jual. Semoga dia tak menyesal jual kat aku kerana brader tu pun baru dua kali guna kayuh keliling taman rumah dia. Semoga aku juga tidak menyesal!


.

No comments: