1.12.08

Romlah : Delayed Stories (part III)

Dalam perut kereta.

“Diam!” arah G. Maniam kepada lelaki tua itu.

“Kalau engkau nak selamat jangan cuba menjerit.!?” gertak G. Maniam lagi.

Romlah yang menggigil-gigil ketakutan sperti mahunya mengeluarkan cecair urin di situ juga. Tangannya dipegang erat oleh si Aoh Kawn.

“Aa.. apa yang kau nak hah!? Nak kena pelempang maut?” Kata lelaki separa umur itu.

Sambil ketawa G. Maniam menjawab, “Aku tak nak kau bangsat! Aku nak perempuan ini. Hahahaha...” gelak G. Maniam lagi.

“Ja...jadi, jadi apa yang kamu semua mahu dari aku huh..?!,” tanya Romlah lagi yang ketika itu mulutnya sudah dibuka dari lekup tangan si Kumar.

“Hahahaha kami mahukan apa yang semua lelaki-lelaki lain mahukan dari kau. Well, well, well..” jawab G. Maniam sambil menjelirkan lidahnya dengan buas.

“Kami mau buah gebu kau, Hahahahahaha!!!!!” gelak mereka bersama-sama.

Terkejut Romlah apabila mendengar kata-kata G. Maniam itu. Barulah mereka sedari bahawa lelaki-lelaki itu ingin merobek dara kesuciannya. Walaupun Sugar Daddynya beberapa kali berseketiduran dengannya. Tidur saja. Tapi tak buat apa-apa. Begitulah janjinya.

“Tidak..! jangan apa-apakan perempuan ini...” sampuk lelaki separa umur itu.

“Aku akan beri kau wang kalau kau semua mahu... Harta aku berjuta-juta. Asalkan jangan apa-apakan perempuan ini...”

Penjenayah-penjenayah itu ketawa, “Hahahahhaa... Bukankah aku dah kata aku tak mahu wang, kami dah banyak wang, kami nak zaaaas girlfriend kau!!!”

“Betul tak geng?”

“Betuulllllllll.... Ha hahahaha...”

“Errr....”

Dusyum!

Lelaki separa umur itu ditumbuk tepat pada mukanya. Lalu pengsan. Kereta diberhentikan pemanduannya. Tepi jalan yang suram sekali.

“Aku mahu kau dibolenkan now!! Adek manis... Kita buat projek kalu hah! Ingat..!! Jangan menjerit atau melawan, akan aku bunuh nanti...!!!! Paham.. ?!!!! Adek manis...” Perintah G. Maniam.

sambung...



.

1 comment:

addyaholix said...

Berseketiduran dengan ROMLAH tanpa buat apa-apa? Sebab sugar daddynya dah tak berupaya atau apa?

Anda di TAG !