12.10.09

Rindu sudah berbuah

.



Sekadar gambar hiasan.




Sayang.., aku merinduimu
Kapan boleh aku menidurimu
Seperti masa kisah yang lalu
Mimpi berduaan dalam kelambu

Ketahuilah rindu ini semakin menebal
Rindu yang tak tertahan-tahan
Cubaku usir dari ingatan
Rinduku semakin jauh wey!
Semakin jauh semakin merindu

Tidakkah kau merasakan
Saat sedang aku merasakan
Betapa seksa bagai terpenjara
Oh, kuingin dibelai penuh mesra
Penyuntik semangat pengubat jiwa

Oh sayang.., aku pulang
Dan perasaan sayang ini sebenarnya cinta
Ku rasa cinta bertautan
Cinta semakin mekar membunga
Ya, aku dan kau bercinta lagi dan lagi

[s]Biar berjuta pelbagai halangan
Namun cintaku tetap padamu[/s]

Draf Puisi
Lirikan Matamu bagai Panah Arjuna


[Mache Star, L.A]








.

1 comment:

Lily Abdullah said...

Foto ini sangat keji sayangggggggg!

:D